قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه و سایر خدمات فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه است. گفتنی است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقها و قوانین قبلی تلقی می شود.
۱– تعاریف
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژههای به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
۱-۱–فروشگاه: فروشگاه اینترنتی به عنوان فروشنده تلقی می شود؛
۲-۱–سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی به آدرس www.sodacolor.ir سایت اینترنتی تلقی می شود؛
۳-۱–محتوای سایت: همه اطلاعات منجمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ است؛
۴-۱–کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود؛
۵-۱–عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود؛
۶-۱–مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می کند؛
۷-۱–سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می کند؛
۲– شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هرگونه داد و ستدی نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد است. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارت است از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری کنند و مورد قبول آنها باشد ” بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هرگونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتی که با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت کند.
۳– راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات فروشگاه استفاده میکنید و سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی است و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.
یگانه مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی این سایت است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت و ارتباط تلفنی توسط شماره های ثبت شده در بخش تماس با، ما با شما تماس نمیگیریم. وب سایت فروشگاه هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از آدرس فوق الذکر ندارد، کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
۴– مراحل ثبت سفارش و خرید
۱-۴– کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نیستند، اما توصیه فروشگاه انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نیستید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده کنند.
۲-۴– مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش کنند، در غیراین صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه کند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
۳-۴– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. گفتنی است ثبت سفارش در فروشگاه در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر است.
۴-۴–کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از فروشگاه برای ما افتخار است و تیم فروشگاه سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در فروشگاه حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد. حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۵-۴– در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز خواهد شد.
۶-۴– زمانی که محصول بسته بندی و ارسال شده باشد و مشتری در این زمان از خرید انصراف دهد مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز خواهد شد.
۷-۴– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه، حق بلااثرکردن سفارش و خرید مشتری برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده برگرداند که طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده مشتری (از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز خواهد شد و مشتری با خرید از سایت فروشگاه از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
۸-۴– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
۹-۴– فروشگاه یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا مغایر با هدف مصرف خریدار است. در صورت ثبت سفارشات با تعداد اقلام بالا فروشگاه مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی کند و در صورت تایید فروش کالا را اعلام کند. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری لغو شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
۱۰-۴– گفتنی است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان پدید نمی آورد. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. سفارش ها فقط زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند. بدیهی است که فروشگاه هیچگونه مسولیتی در قبال کالاهایی که در سبد خرید رها شده یا فرآیند سفارش تکمیل نشده و وجه آن پرداخت نشده ندارد.
۵– روشهای پرداخت
۱-۵– مشتریان ساکن شهر تهران و کرج و ساکنان سایر شهرها می توانند وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. بعد از تکمیل فرآیند خرید از طریق سایت فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی کالا به نام ایشان بارنامه و ارسال می شود. مشتریان تهرانی بعد از خرید می توانند شیوه ارسال را به پیک فروشگاه تغییر دهند تا سرعت ارسال کالا به مقصد افزایش یابد. هزینه های ارسال به صورت پس کرایه محاسبه خواهد شد.
۶– روشهای ارسال سفارش
۳-۶– در سایر استان ها، سفارش ها از طریق باربری و تیپاکس ارسال می گردند که مشتری می تواند آن را به انتخاب خود تغییر دهد.
۴-۶– مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روش های ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب کنند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن است.
۵-۶– در مواردی که ارسال به شکل تیباکس یا باربری انتخاب می شود مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش به صورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به باربری یا تیباکس است. سپس باید کد پیگیری را برای مشتری ارسال کند. در این موارد، با توجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در صورت بروز مشکل می بایست طی تماس فوری با فروشگاه اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورت جلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود. بدیهی است بعد از پیگیری و حل این مشکلات، در صورت موجود بودن کالای سفارش شده، محصول سفارشی مجدد ارسال می شود. فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
۷– هزینه ارسال
۱-۷ هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر و میزان خرید امکان انتخاب روش های ارسال گوناگون برای شما فعال خواهد شد، که هزینه ارسال پیش پرداخت یا پرداخت در محل مشخص میشود.
۸– تحویل سفارشات
۱-۸– مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران و کرج کمتر از ۷۲ ساعت است.
۲-۸–سفارش های ارسالی شهر تهران به علت قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می شود. مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری است.
۳-۸–در صورتی که سفارش هایی که با تیباکس و باربری ارسال می شود قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشد، در همان روز تحویل تیباکس یا باربری خواهد شد؛ اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل داده خواهد شد. شرکت تیباکس و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
۴-۸– مشتریان محترم موظف اند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری کنند.
۵-۸– مشتریان محترم موظف اند هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند؛ یعنی کالا را از تمام جنبه های ظاهری بررسی کنند و در صورتی که فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل بگیرند. هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
۶-۸– کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید شده نباید از بسته بندی خارج گردد، از بند فوق مستثنی است و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی کنند. در این موارد، بازکردن و راه اندازی کالا را صرفا کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی انجام می دهند. در غیر این صورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری است.
۷-۸– چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری است و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی دارد مشتری نباید آن را تحویل بگیرد و ضمن تهیه صورت جلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.
قوانین ۸-۸-در زمان تحویل کالا (تیباکس و باربری) مشتریان محترم موظف اند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری مطمئن گردد. در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید تیباکس یا باربری (به منزله دریافت کالا به صورت صحیح و سالم) را امضاء کند، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا مشتری شخصاً سلامت کالا را تایید کرده و آن را دریافت کرده است. در این صورت، دیگر امکان هیچ گونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.
قوانین ۹-۸- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را به صورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام کند. در غیر این صورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
۱۰-۸– طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است (ارسال با پیک فروشگاه)، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازم است که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء کند؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 7 روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی کنند. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین طلایی تعویض می گردد.
۱۱-۸– همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک، همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. بعد از تحویل مشتری طبق ماده ۸-۸ این قوانین ، تا ۷ روز امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت:
۱-۱۱-۸– کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
۲-۱۱-۸– کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
۳-۱۱-۸– در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
۴-۱۱-۸– در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری است.
۵-۱۱-۸– امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش است.
۱۲-۸– همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
۱۳-۸– لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده را کارشناسان فروشگاه کنترل و بررسی کنند. در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده ۸-۱۴ میشود. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمیشود.
۱۴-۸– در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، مطابق قانون تجارت الکترونیک، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.
۱۵-۸– آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
۱۶-۸– برای استفاده از خدمات ماده ۸-۱۴( تضمین تعویض ۷ روزه)، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به فروشگاه تحویل داده نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. هم چنین در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد کند و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
۱۷-۸– به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات را داشته باشند و هزینه آن را تقبل کنند.
۹– امکان بحث و تبادل نظر در سایت
۱-۹– در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف اند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افتراآمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری کنند. در غیر این صورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان است.
۲-۹– فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل است.
۳-۹– در صورتی که کاربری به رعایت قوانین و ضوابط فروشگاه در درج نظرات خود توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری کند و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
۴-۹– توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری کنید.
۱۰- محتوای سایت و مشخصات محصولات
۱-۱۰– فروشگاه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات به کار می بندد. فروشگاه تضمین نمیکند که توصیفات محصول یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصولات فروشگاه دارای مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه مطابق ماده ۸-۱۱ است.
۲-۱۰– سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آن گونه که هست ارائه میشود و سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
۱۱– مسئولیت های سایت و کاربران
۱-۱۱– هر گونه استفاده غیر متعارف و غیر مجاز و غیر قانونی از سایت که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
۲-۱۱– کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
۳-۱۱– فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر بر اثر قصور یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۲– حق مالکیت مادی و معنوی
۱-۱۲– کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
۱۳– اختیارات فروشگاه
۱-۱۳– فروشگاه همواره خود را مجاز می داند که برای ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام کند.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام کند.
۱۴– شرایط خاص
۱-۱۴– با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
۱۶–موارد فورس ماژور
۱-۱۶– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
۲-۱۶– فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
۱۷– دریافت اطلاعات شخصی شما
۱-۱۷-سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.
۱8– موارد استفاده از اطلاعات شخصی شما
۱-۱8-سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.
۲-18-سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهادهایی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.
۳-۱8-سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
قوانین فروشگاه مشتمل بر18 ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می کند و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.
سوالات بیشتر
شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.
سوداکار فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی از شنیدن هر گونه نظرات شما درباره سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. اگر فکر می کنید سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی به این سیاست پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.
سوداکالر فروشگاه رنگ و ابزار سوداچی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید.